Основна мета виховної роботи школи:
формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ, керуючись Державною національною програмою «Освіта», програмою «Творча обдарованість», Конвенцією про права дитини, Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, обласною програмою «Діти України», основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:
- організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проєктної педагогіки;
- змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;
- реалізація в процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;
- співпраця з органами учнівського самоврядування;
- інтеграція зусиль батьківської громади, позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.
- формування системи цінностей і якостей особистості, яка складається з:
1. Ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави.
2. Ціннісного ставлення до людей.
3. Ціннісного ставлення до природи.
4. Ціннісного ставлення до мистецтва.
5. Ціннісного ставлення до праці.
6. Ціннісного ставлення до себе.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
· Активізація превентивної роботи серед школярів з метою розвитку почуття соціальної відповідальності підлітків за свою поведінку.
· Виховання патріотичної свідомості молоді, шанобливого ставлення до пам’яті про Перемогу і ветеранів Другої світової війни.
· Виховання шанобливого ставлення до роду, сім’ї.
· Формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів.
· Виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки.
· Формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою.
· Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці.
· Створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування.
Коментарi