№ з/п | Назва заходу | Відповідальний | Термін | Класи, аудіторія | Відмітка про виконання |
1. | Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу | Класоводи, класні керівники | Вересень- жовтень | 1-11 | |
2. | Розмістити на інформаційному стенді номери телефону гарячої лінії протидії булінгу | Коваленко Т.О. | Вересень | | |
3. | Перегляд відео-презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати?» | Коваленко Т.О. | Жовтень | 1-11 | |
4. | Складання та розповсюдження серед учнів1-11 кл. листівок на тему«Не стань жертвою булінгу» | Класоводи, класні керівники | Жовтень - Квітень | 1-11 | |
5. | Проведення уроків відвертого спілкування. 1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших». 5-9кл. – «Допоможи собі, рятуючи інших». | Класоводи, класні керівники | Листопад | 1-11 | |
6. | Засідання методичних об’єднань класних керівників1-11 кл. на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу» | Класоводи, класні керівники | Листопад | 1-11 | |
7. | Написання есе на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим» | Учителі української мови | Грудень | 5- 11 | |
8. | Батьківські збори для батьків учнів 1-11 кл. на тему: «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою» | Класні керівники | Грудень | 1-11 | |
9. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» | Класні керівники | Січень | 5- 11 | |
10. | Години спілкування «Кібербулінг! Який він?» | Класні керівники | Лютий | 5-9 | |
11. | Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ! | Коваленко Т.О. | Березень | 5-9 | |
12. | Години відвертого спілкування за участю офіцерів поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу». | Класоводи, класні керівники | Упродовж року | 1-11 | |
13. | Ознайомлення із законодавчими документами, практиками протидії цькуванню | Булавінцева О.М. | Упродовж року | Педагогічний колектив | |
14. | Консультації «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | Астахова Н.О. | Упродовж року | Педагоги, батьки учнів | |
15. | Бесіди щодо дотримання правил поведінки та внутрішньо шкільного розпорядку учасниками освітнього процесу на батьківських зборах та виховних/класних годинах, нарадах | Класоводи, класні керівники | Упродовж року | 1-11 батьки учнів | |
16. | Провести тренінг з педагогічними працівниками з питань оволодіння ними методиками діагностики і раннього виявлення булінгу (цькування), ознак насилля | Астахова Н.О. | Листопад | Педагогічний колектив | |
Коментарi