План роботи щодо організації інклюзивного навчання
у 2022/2023 навчальному році
№з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами. | Постійно | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР |
2. | Формування банку даних вчителів, які навчатимуть дітей з особливими освітніми потребами. | Постійно | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР |
3. | Ознайомлення з особливостями взаємодії із дітьми з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації для вчителів). | Вересень, жовтень | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР |
4. | Організація інформаційно-роз`яснювальної роботи в школі серед громадськості щодо: - формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей з особливими освітніми потребами; - розширення соціальних контактів дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Класні керівники, вчителі-предметники |
5. | Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Адміністрація |
6. | Проведення виховної години до Міжнародного дня толерантності: «Ми різні, але ми – разом». | Листопад | Класні керівники |
7. | Круглий стіл «Інклюзивнаосвіта – крок до рівності». | Листопад | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР, Полетуха Т.В., асистент вчителя |
8. | Нарада при директорі: «Адаптація учнів в інклюзивному класі». | Грудень | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР |
9. | Нарада при директорі: «Запровадження політики взаєморозуміння всіх учасників освітнього процесу». | Січень | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР |
10. | Виступ на батьківських зборах: «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами». | Квітень | Адміністрація |
11. | Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР, вчителі-предметники, класні керівники |
12. | Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами(за наявності). | До 15.05 | Булавінцева О.М., директор |
13. | Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуального плану. | Протягом року | Команди педагогічного супроводу |
14. | Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Коваленко Т.О., заступник директора з НВР, команди педагогічного супроводу |
15. | Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання. | Протягом року | Асистенти вчителя |
16. | Визначення та проведення корекційної роботи з учнями. | Протягом року | Команди педагогічного супроводу |
17. | Розробка методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в інклюзивних класах. | Січень- березень | Адміністрація |
Коментарi