Витяг з протоколу № 7
засідання педагогічної ради
Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 19
Харківської міської ради Харківської області
21.01.2021 м. Харків
Голова педагогічної ради: Булавінцева О.М.
Секретар: Трубіцина Л.П.
Присутні: за листом реєстрації
Відсутні:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
6. Про результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 4 класу ЗЗСО №19 на 2021/2022 н.р. Доповідач Лисицина О.О.
VІ. СЛУХАЛИ: Лисицину О.О., завідувача бібліотеки, про результати здійснення вибору проєктів підручників для 4 класу за фрагментами електронних версій їх оригінал-макетів з кожної назви підручників. Конкурсний відбір проєктів підручників для 4 класу здійснюється з метою забезпечення здобувачів початкової освіти новим поколінням підручників для закладів загальної середньої освіти та відповідно до наказу МОН від 17.07.2019 №1002 “Про затвердження Порядку конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників”; листа ІМЗО від 16.12.2020 № 22.1/10-2602 “Про оголошення результатів І етапу конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2020-2021 рр. (4 клас)”; листа ІМЗО від 21.12.2020 № 22.1/10-2619 “Про оголошення результатів І етапу конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2020-2021 рр. (4 клас) на YouTube-каналі ІМЗО; листа ІМЗО від 29.12.2020 № 22.1/10-2261 “Про подання доопрацьованих оригінал-макетів підручників для 4 класу”; листа ІМЗО від 29.12.2020 № 22.1/10-2262 “Про подання доопрацьованих підручників для 4 класу”; листа МОН від 16.01.2021 № 1/9-13 “Щодо обговорення електронних версій підручників”; наказу МОН від 16.01.2021 № 53 “Про надання грифа “Рекомендовано МОН України” підручникам для 4 класу закладів загальної середньої освіти”.
Відбір здійснюється для того, щоб на 2021/2022 навчальний рік до кожного закладу освіти надійшли друковані примірники саме тих підручників для 4 класу, які будуть обрані цим закладом. Вчитель початкової школи ХЗОШ №19 Мамонова В.І. у січні 2021 року знайомилася з фрагментами електронних версій оригінал-макетів підручників та відповідно до обраної освітньої програми, з урахуванням освітніх потреб учнів, запиту батьків, напрямків розвитку Харківської загальноосвітньої школи № 19, виважено та колегіально зробила вибір проєктів підручників, який надається до схвалення педагогічною радою ХЗОШ № 19:
1.«Українська мова та читання» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. (Частина 1 авт. ВашуленкоМ.С., Васильківська Н.А., ДубовикС.Г.) (Частина 2 авт. Вашуленко О. В.));
2.«Російська мова» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Самонова О. І., Горобець Ю. О.);
3.«Англійська мова» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д.);
4. «Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.);
5. «Я досліджую світ» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. Гільберг Т. Г., Тарнавська С. С., ПавичН. М.);
6. «Інформатика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.);
7. «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти (авт. МасолЛ.М., ГайдамакаО.В., КолотилоО.М.).
ВИСТУПИЛИ:
Мамонова В.І., вчитель початкових класів, яка розповіла про переваги обраних оригінал-макетів підручників для 4 класу та послідовність у виборі авторів підручників і запропонувала ухвалити такий вибір.
УХВАЛИЛИ:
1. Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 4 класу ЗЗСО №19, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, схвалити.
21.01.2021
Голова педагогічної ради О.М. Булавінцева
Секретар педагогічної ради Л.П.Трубіцина
Коментарi