/Files/images/030619/CCA08EB8-49CB-4054-A9D0-857BDED41997-300x220.jpeg /Files/images/00_-НУШ_-_НШБ.jpg

Cпільними для всіх компетентностей є уміння читати і розуміти прочитане.

(З Концепції "Нова українська школа")

/Files/images/00_на килимку-.jpg

Нова українська школа без нової сучасної шкільної бібліотеки не відбудеться, адже шкільна бібліотека - це саме те місце, де щодня для спільної роботи зустрічаються учні, вчителі і бібліотекар, де здобуті на уроках знання складаються у дітей у цілісну картину світу.

/Files/images/Iнклюзiя._Проведiна_бесiда_з_учнями_2-го_класу_пiд_назвою_Земля_у_нас_одна_03.10.19..jpg /Files/images/00_3 НУШ 2019-11-28_12-44-29.jpg

/Files/images/020919/изображение_viber_2019-09-03_19-06-44.jpg/Files/images/020919/изображение_viber_2019-09-03_19-06-43.jpg/Files/images/020919/изображение_viber_2019-09-03_19-06-41.jpg /Files/images/00_2НУШ 2019-11-29_14-10-09.jpg /Files/images/00_1НУШ 2019-11-29_13-54-32.jpg

Серед завдань, які стоять перед шкільними бібліотеками: разом із учителями формувати в учнів уміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі, використовувати ІКТ.

Ключові компетентності є основою для успішної самореалізації учня - як особистості, громадянина, фахівця. Тому перетворення шкільної бібліотеки на сучасний медіапростір - необхідна вимога сучасності.

Кожна бібліотека повинна мати добре організоване інформаційне середовище, яке б відповідало запитам і потребам основної категорії користувачів.

Кiлькiсть переглядiв: 704

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.